Емил

понеделник, септември 11, 2006

ПОСТОЈАТ ЛИ КРИТЕРИУМИ?

Навистина не знам дали треба, ама понекогаш се прашувам што и кој ќе бев јас, ако не сум овој кој што сум. Дали би можел да бидам како и останатите мажи: да гледам фудбал, да пијам пиво, да ждригам каде стигнам и да си ги драпам јајцата на среде улица? Или уште пострашно дали би можел да имам девиза дека природниот мирис на машкото тело е доказ за машкост, па затоа не се потребни парфеми?
Некако ми се чини дека во текот на моето тресетгодишно постоење сум успеал да оформам сопствени критериуми, според кои се раководам низ животот. Единствен проблем претставува нивното усогласување со критериумите на другите. Со оние со кои поголем дел од критериумите ни се поклопуваат стануваме пријатели. Но, што станува со останатите? Дали важи правилото: ако не си со мене, значи си против мене? Дали ако со некого немаме исти критериуми значи дека сме непријатели?
Пред извесно време, всушност постојано, се зборува за турбофолкот. Тоа е нешто што не се вклопува во моите критериуми. Но, дали би можел да ги осудувам луѓето што ја сакаат таа музика? Дали тие истото би го рекле за музиката што јас сакам да ја слушам? Многумина велат дека луѓето треба да се едуцираат. Секако, но само ако тоа го сакаат. Можеш во законот на напишеш дека основното училиште е задолжително, ама и да го завршиш не значи дека ќе се описмениш. А, да не зборуваме за фактот дека забранетото овошје е најслатко.
Впрочем, дали се критериумите наметнати од една група луѓе, сметајќи дека тоа што тие го сакаат е добро и треба да го сакаат и останатите? Дали сум јас редок сеЉак зашто сметам дека филмовите на Милчо Манчевски не чинат? Мојот блог пријател Дуле еднаш се посомнева во онаа „за вкусовите не се спори„, ама мене ми се чини дека таа изрека држи.
Познавам човек, кој е навистина извонреден музичар, виртуоз, професор, човек кој во моментов се наоѓа на заслужена функција. Токму тој човек ужива во звуците на песните на Цеца. Трбеа ли да го осудувам зашто му се допаѓа? Дали критериумите се менуваат и дали Евгениј Онегин, неговиот татко Пушкин и Есенин, на чија поезија се сечат вени небаре е тоа навистина Црниот човек, немаат фелери во своите критериуми? Зошто „Нинанајна„ е поиздржана од „Моја штикла„? Треба ли да ги осудуваме оние што го сакаат турбофолкот, ниските страсти, шпанските серии, кога ние самите подлежиме на скриени ниски страсти, правиме драми од сопствените животи и додека сме во такси, принудно, ги слушаме Цеца и сличните на неа? Постојат ли критериуми?

6 Comments:

  • одлично за почеток и директно во центарот.Ајде нека е за многу теми.

    By Blogger Dule varvar, at 10:13 претпл.  

  • Во принцип стилот е индивидуална работа, како и критериумите, може некому да му се допаѓа, а некому не. Употребата на странски зборови во стилски обоен текст, е сосема прифатлива, ако не и облигаторна, доколку текстот го бара тоа. Впрочем, блогот не е научна теза, ами видување на авторот, а употребата на зборови, цитати може да дојде единствено ако тој чувствува таква потреба.

    By Blogger Емил, at 2:36 попл.  

  • Oф леле...секогаш ќе има некој што ќе те мрази и некоој што ќе те сака..ама пак..да те мрази без да те запознае??? Ахх љубомора..ќе не уништи сите..Случајно го најдов блогов, Емил и мислам дека твоите блогови се прекрасно сатирични...секоја чест!!! Инаку, и јас сум бик..хехе и тоа двоен(во подзнак) сите викаат дека е најлош знак и уште не знам што,всушност според мене е најубав..не знам зашто. Ти што мислиш? Би можел да напишеш блог на оваа тема...добра идеа I think x) Поздравче

    By Blogger Unknown, at 8:56 попл.  

  • Здравия всем,

    Надежная и проверенная [url=http://popplers.ru/]партнерская программа[/url] [b]Popplers.ru[/b] предлагает Вам сотрудничество на выгодных условиях. Мы покупаем ваш ру трафик по выгодным ценам. Владельцам сайтов, вебмагазинов и веб мастерам мы предоставляем выгодные условия, отзывчивую поддержку и проффесиональный подход в непростом бизнесе рунета.
    прекрасная возможность надежно заработать, выгодная рефферальная программа, направьте ваш ру трафик в нужное русло, в русло прибыли которое принесет вам [url=http://popplers.ru/]Партнерская программа[/url] [b]Popplers.ru[/b] . Вывод средств в WebMoney или PayPal, возможность срочных выплат в любой день недели, личный подход к каждому адверту.

    Наши тарифы за 1000 уников:

    DoorWays - 6у.е.
    Popunder - 5у.е.
    CJ - 5 у.е.
    Clickunder - 4 у.е.

    Ждем Вас на пути к успеху!

    ICQ: 498994074

    By Anonymous Анонимен, at 4:15 претпл.  

  • Здраво моето име е nakisha Сакам сите да ми се придружите за да му се заблагодарам на овој човек за враќање на мојот дом со мојот екс-сопруг кој ми ја отфрли за друга жена 5 години. Отпрвин никогаш не верував дека ДР ОГУДУГУ ќе може да ми помогне да ја вратам мојата ЕХ-ХУСБАНД од оваа друга жена, но бидејќи сè уште го сакам и му треба во мојот живот .. работам и следам настава на DR OGUDUGU и ме изненади што по 3 Денови на фрлање на магија и работа со ДР ОГУДУГУ, мојот ЕХ-ХУСБАНД ме повика да простам и да заборавам на сè што ми направи за мене дека сè уште ме сака ... сега јас и мојот сопруг се полни заедно и ние сме многу среќен со нашиот нов живот ... сите благодарение на ДР ОГУДУГУ за одличната работа што ја има направено за мене .. ветувам дека секогаш ќе ја споделам неговата добра работа со целиот широк свет и ако некое тело е надвор, поминува низ какви било тешкотии во врска љубезно контактирајте го преку е-пошта: drogudugusolutionspell@gmail.com
    Тој, исто така, специјализираат за следните проблеми
    (1) Ако сакате вашиот екс назад.
    (2) ако секогаш имате лоши соништа.
    (3) Сакате да бидете промовирани во вашата канцеларија.
    (4) Сакате жени / мажи да трчаат по вас.
    (5) Ако сакате дете
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го врзувате вашиот сопруг / жена да биде
    твое засекогаш.
    (8) Ако ви треба финансиска помош.
    (9) Хербална заштита.
     контактирајте го DR OGUDUGU преку неговата е-пошта за вкупно решение drogudugusolutionspell@gmail.com

    By Blogger nakisha, at 11:06 претпл.  

  • Неверојатно сведоштво за магионичар кој ми го врати сопругот. Среќно сум оженет со прекрасен и грижлив сопруг со две деца. Пред седум месеци се случи многу голем проблем во моето семејство, помеѓу мене и мојот сопруг. толку страшно што го однесе случајот на суд за развод. рече дека никогаш повеќе не сака да остане со мене и дека повеќе не ме сака. Така тој се спакуваше од дома и ме натера мене и моите деца да поминеме низ силни болки. Се обидов со сите можни средства да го вратам, по многу молење, но безуспешно и тој потврди дека ја донел својата одлука и никогаш повеќе не сакал да ме види. Така, една вечер, додека се враќав од работа, сретнав еден мој стар пријател кој го праша мојот сопруг. Затоа ѝ објаснив сè, па таа ми рече дека единствениот начин да го вратам мојот сопруг е да посетам магионичар, бидејќи и таа го стори тоа за да го врати својот љубовник. Потоа го следев нејзиниот совет и таа ми даде контакт со DR WALE WhatsApp :+2347054019402. веднаш му испратив на Д-Р Вејл порака на WhatsApp и му кажав за сите болки и неволји со кои се соочувам. Д-Р Вејл ми рече да не плачам повеќе и дека го користам, опушти ми го умот. По многу дискусии со Д-Р Вејл, платив за сите материјали и предмети потребни за да се изведе магијата, а магијата ме увери дека ќе го вратам мојот сопруг за една недела. Каква неверојатна изјава!! Затоа, тој зборуваше со мене и ми кажа сè што требаше да направам. Потоа, следната недела беше толку изненадувачки што мојот сопруг кој не ми се јавуваше во последните седум месеци ми се јави за да ме извести дека се враќа. Толку неверојатно!! Така тој се врати во куќата со многу љубов и радост и се извини за својата грешка и за болката што ја предизвика на мене и на моите деца. Потоа, од тој ден, нашата врска сега беше посилна од онаа како што беше порано со помош на DR WALE. Ќе ве советувам да контактирате со DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 или е-пошта: drwalespellhome@gmail.com

    By Blogger Anonymous, at 9:45 претпл.  

Објави коментар

<< Home