Емил

среда, септември 13, 2006

ЗА МАЖИТЕ ШТО САКААТ СЕКС

Откако неколкумина приватно ми го пофалија последниот пост, а тоа беа мои другари, решив дека треба да обрнам малку повеќе внимание на нас, мажите. Кога станува збор за секс... Секс? А, што би требало јас да знам за мажот и сексот освен дека, yet not necessarily so, треба да го искористи алатот што му се наоѓа меѓу нозете за да се олесни. Така, а? Па, не би се сложил баш!
Ми текнува на една сцена од Sex and the city, каде легендарната Саманта, откако му го испуши на типот, му рече: Could you shave or something? Blowing you is like getting my teeth flossed. И кога навистина ќе размислам, има право жената. Мал број мажи внимаваат како изгледаат down there. Можам да тргнам само од фактот дека кога сум на плажа и ќе видам како од гаќите за капење излегуваат влакна, ми се кожи ежата. А, замисли кога некој-а би требало да се справи со таа грмушка.
Исто така можам да си замислам како изгледа пушење, или воопшто секс, кога ќе собереш неистушрано машко. Ова особено важи за европското сексуално подрачје, каде поголемиот број мажи не се обрежани, а знаеме дека последната капка останува во гаќите, односно последните две на кожичката. И оди потоа, госпоѓице/госпоѓо/господине, стави го тоа во уста.
Можам да замислам како е да се води љубов со такво машко, па да треба со јазикода се поминува по неговиот врат, гради, стомак, а тој, кутриот, сапун и вода не видел со денови. Едноставно кажано: БЉАК!
И уште нешто ми текнува. Кога бев на прва година во средно училиште се запознав со „Страв од летање„ на Ерика Јонг. Дури и тогаш ми беше просто неверојатна приказната како по жестокиот секс, девојката забележува кафеава трага на својата бела постелнина. Демек, ако мажот таа дупка не ја користи за секс, не треба да биде чиста. Ха-ха! И потоа зошто кружат гласини дека мажите не се чисти. Е, па, токму затоа!

4 Comments:

  • Не знам зошто некому му пречи ако некој друг ја гледа Sex and the city како култна серија. Постојат и такви на кои, на пример, Сопранови им е култна серија, иако јас сметам дека е крајно здодевна, неинтересна и апсолутно нереална, но ако некому му се допаѓа тоа што го има во неа, ако некоја порака од серијата ја прифатил како своја, тогаш јас немам никаков проблем за тоа. Всушност, уште еднаш, за вкусовите не се спори.

    By Blogger Емил, at 2:41 попл.  

  • Оваа серија беше подобро прифатена овде одошто очекував , пред се поради конзервативната средина.Исто како и овој пост , кој загатнува една табуизирана но би рекол и доста непријатна тема за нас мажите.Вистината глочка.

    By Blogger Dule varvar, at 6:22 попл.  

  • [color=#69c]
    Приветик! Может-быть... есть cупер предложение по[url=http://www.pi7.ru] видео[/url] порталу Думаю вам понравится

    [url=http://www.pi7.ru]кольцо на мошонке [/url]
    aнекдот для разнообразия :)

    Неудивииельнро, чро древние приносили в жертву девственниц.
    Они были не драки, чтобы жервтовать теми, которые ают!

    Я 8 часов блуждаал по сеит, пока не вышела на ваш форум! Думаю, я зедсь останусь надлго!
    прошшуц порщепняи за опечатки.... очень маленькая клавиатура у PDA!

    [/color]

    By Anonymous Анонимен, at 3:09 претпл.  

  • Здраво моето име е nakisha Сакам сите да ми се придружите за да му се заблагодарам на овој човек за враќање на мојот дом со мојот екс-сопруг кој ми ја отфрли за друга жена 5 години. Отпрвин никогаш не верував дека ДР ОГУДУГУ ќе може да ми помогне да ја вратам мојата ЕХ-ХУСБАНД од оваа друга жена, но бидејќи сè уште го сакам и му треба во мојот живот .. работам и следам настава на DR OGUDUGU и ме изненади што по 3 Денови на фрлање на магија и работа со ДР ОГУДУГУ, мојот ЕХ-ХУСБАНД ме повика да простам и да заборавам на сè што ми направи за мене дека сè уште ме сака ... сега јас и мојот сопруг се полни заедно и ние сме многу среќен со нашиот нов живот ... сите благодарение на ДР ОГУДУГУ за одличната работа што ја има направено за мене .. ветувам дека секогаш ќе ја споделам неговата добра работа со целиот широк свет и ако некое тело е надвор, поминува низ какви било тешкотии во врска љубезно контактирајте го преку е-пошта: drogudugusolutionspell@gmail.com
    Тој, исто така, специјализираат за следните проблеми
    (1) Ако сакате вашиот екс назад.
    (2) ако секогаш имате лоши соништа.
    (3) Сакате да бидете промовирани во вашата канцеларија.
    (4) Сакате жени / мажи да трчаат по вас.
    (5) Ако сакате дете
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го врзувате вашиот сопруг / жена да биде
    твое засекогаш.
    (8) Ако ви треба финансиска помош.
    (9) Хербална заштита.
     контактирајте го DR OGUDUGU преку неговата е-пошта за вкупно решение drogudugusolutionspell@gmail.com

    By Blogger nakisha, at 11:06 претпл.  

Објави коментар

<< Home