Емил

вторник, септември 19, 2006

МАЛКУ ВО ОДБРАНА НА МАЖИТЕ

Откако го кажав она што сакав да го кажам во врска со хигиената кај мажите, се замислив како е тоа толку лесно за жените. Потоа ми текна дека освен секојдневните редовни козметички третмани низ дома, жените имаат и козметички салони, каде некој може да се погрижи за нивната убавина и за добриот изглед.
Секако многупати сум слушал за ладни/топли депилации, па за безболни депилации, па за депилации на „препони„, па за бразилска депилација. Колку ли можности за „изразување„ има кај жените, тоа е неверојатно.
Затоа прошетав малку по Интернет сајтовите и разгледав што се се нуди за разубавување на „понежниот„ пол. Токму во тој момент ми текна дека и мене ми е потребно да се средам, односно да се погрижам за сопствените интимни делови.
Затоа си реков дека и јас можам да си побарам некое стручно лице да ме среди. Е, тука започна маката. Не знаев каде да се обратам. Во мојата населба има еден козметички салон, каде редовно одам на педикир, и знам дека се занимаваат со депилација и слични работи. Нејсе, отидов. Кога ја прашав, девојката ме погледна збунето и речиси со насолзени очи ме одби.
Ништо се вратив дома. Ја зедов Златна книга и почнав да се јавувам по телефони. И? Крајниот резултат на моите јавување е тоа што ниту еден козметички салон не се занимава со услуги за мажи. Ебате, белја, и потоа жените биле дикриминирани! До кога, бе, вака? Шугав ли сум јас? Или им е страв да не ми се дигне случајно за време на „безболната„ депилација, па дека ќе ја натегнам козметичарката? Или тие со очи кур не виделе, па се срамат?

1 Comments:

  • Здраво моето име е nakisha Сакам сите да ми се придружите за да му се заблагодарам на овој човек за враќање на мојот дом со мојот екс-сопруг кој ми ја отфрли за друга жена 5 години. Отпрвин никогаш не верував дека ДР ОГУДУГУ ќе може да ми помогне да ја вратам мојата ЕХ-ХУСБАНД од оваа друга жена, но бидејќи сè уште го сакам и му треба во мојот живот .. работам и следам настава на DR OGUDUGU и ме изненади што по 3 Денови на фрлање на магија и работа со ДР ОГУДУГУ, мојот ЕХ-ХУСБАНД ме повика да простам и да заборавам на сè што ми направи за мене дека сè уште ме сака ... сега јас и мојот сопруг се полни заедно и ние сме многу среќен со нашиот нов живот ... сите благодарение на ДР ОГУДУГУ за одличната работа што ја има направено за мене .. ветувам дека секогаш ќе ја споделам неговата добра работа со целиот широк свет и ако некое тело е надвор, поминува низ какви било тешкотии во врска љубезно контактирајте го преку е-пошта: drogudugusolutionspell@gmail.com
    Тој, исто така, специјализираат за следните проблеми
    (1) Ако сакате вашиот екс назад.
    (2) ако секогаш имате лоши соништа.
    (3) Сакате да бидете промовирани во вашата канцеларија.
    (4) Сакате жени / мажи да трчаат по вас.
    (5) Ако сакате дете
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го врзувате вашиот сопруг / жена да биде
    твое засекогаш.
    (8) Ако ви треба финансиска помош.
    (9) Хербална заштита.
     контактирајте го DR OGUDUGU преку неговата е-пошта за вкупно решение drogudugusolutionspell@gmail.com

    By Blogger nakisha, at 11:05 претпл.  

Објави коментар

<< Home