Емил

среда, септември 20, 2006

ДРКАЏИИ НА КИЛО - ЕБАЧИ НА ГРАМ

Многу ме нервира во овој машкиов свет што сите се прават ебачи! Еј, ја легнав онаа! Еј да видиш само што сум и правел! Цело време викаше дека не пробала бољи од мојот кур!
Е, тоа се само дел од речениците што можеш да ги слушнеш од некој балкански типац. А, што всушност се случило? Он цело време седел како тутуле-бале и не знаел што да прави. Во еден случај цурата не сакал да му даде зашто е сељак, а во друг она му барала, ама нему не му се дигал, па ја однел на ќебапи.
Има уште нешто многу посмешно! На балканот важи едно правило: ако девојката имала многу сексуални партнери тогаш е курва и тоа во негативна конотација, ама ако типот имал многу девојки тогаш е ебач, и тоа се смета за позитивна работа!
Јас, како човек за кој другарството не се базира врз основа полот, сум слушнал толку смешни приказни од моите другарки, што едноставно се срамам од сопствениот пол. А, убаво викаше една моја другарка: А, бе, не е свесен дека јас него го ебам, а не он мене, пошто не може да го мрдне гзот и да ми го погоди клиторисот, па морам јас да се местам како мене ми е згодно!
Затоа мислам дека во скривниците на Кале, треба да се организираат курсеви за мажи, при што ќе се обрне внимание на хигиената, однесувањето и перформансите, инаку за некое време машкиот род ќе биде до толку искомпромитиран, што само еднаш годишно, само за Нова Година., жените ќе добиваат на подарок СЕКС! ;-)

3 Comments:

  • Алал да тие типче. Секоја ти чест за постов. Жално е што е вистината таква но што да се прави... но имам забележано дека повеќето мажи (барем овде во мојот мизерен град) стануваат самопрогласени ебачи откога ќе добијат кола (т.е. или откога ќе положат, со врски се разбира, или откако по некое си чудо ќе добијат пари и ќе купат добра кола). Нема што да се прави.
    Поздрав and all the best :D

    By Blogger Lazy_Eye, at 3:09 претпл.  

  • Хе хе со чеканот па во тилот маваш.Свесен си дека пишуваш за 80% од МАЖИТЕ наши?

    By Blogger Dule varvar, at 1:57 попл.  

  • Здраво моето име е nakisha Сакам сите да ми се придружите за да му се заблагодарам на овој човек за враќање на мојот дом со мојот екс-сопруг кој ми ја отфрли за друга жена 5 години. Отпрвин никогаш не верував дека ДР ОГУДУГУ ќе може да ми помогне да ја вратам мојата ЕХ-ХУСБАНД од оваа друга жена, но бидејќи сè уште го сакам и му треба во мојот живот .. работам и следам настава на DR OGUDUGU и ме изненади што по 3 Денови на фрлање на магија и работа со ДР ОГУДУГУ, мојот ЕХ-ХУСБАНД ме повика да простам и да заборавам на сè што ми направи за мене дека сè уште ме сака ... сега јас и мојот сопруг се полни заедно и ние сме многу среќен со нашиот нов живот ... сите благодарение на ДР ОГУДУГУ за одличната работа што ја има направено за мене .. ветувам дека секогаш ќе ја споделам неговата добра работа со целиот широк свет и ако некое тело е надвор, поминува низ какви било тешкотии во врска љубезно контактирајте го преку е-пошта: drogudugusolutionspell@gmail.com
    Тој, исто така, специјализираат за следните проблеми
    (1) Ако сакате вашиот екс назад.
    (2) ако секогаш имате лоши соништа.
    (3) Сакате да бидете промовирани во вашата канцеларија.
    (4) Сакате жени / мажи да трчаат по вас.
    (5) Ако сакате дете
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го врзувате вашиот сопруг / жена да биде
    твое засекогаш.
    (8) Ако ви треба финансиска помош.
    (9) Хербална заштита.
     контактирајте го DR OGUDUGU преку неговата е-пошта за вкупно решение drogudugusolutionspell@gmail.com

    By Blogger nakisha, at 11:04 претпл.  

Објави коментар

<< Home