Емил

среда, септември 27, 2006

ПОЛИТИЧКИ АНГАЖИРАНА МУЗИКА

Деновиве, додека го слушав последниот албум на Едо Маајка, почнав да размислувам за политичката ангажираност на музиката, особено кога станува збор за рапот и хип-хопот. Со многумина со кои сум разговарал велат дека се против политичкото ангажирање на уметноста, без разлика кава и да е. Но, дали можеме да ја одделиме уметноста, однсно културата, бидејќи зборуваме за рап култура, која не е признаена како уметност, од политичките текови?
Па, една ваква кратка анализа ќе ја започнам со нештата со кои се занимава уметноста, односно музиката. Прво што секому би му паднало на памет е љубовта. Таа е универзална и постојано е актуелна, па затоа и мошне често ја среќаваме во музиката. Се воспева првото вљубување, среќно вљубениот пар, се проколнува оној што некому му го слршил срцето, онаа другата што и го зела мажот, несреќната љубов - значи се обработува љубовта од сите можни агли, перспективи, начини! И тука нема ништо лошо.
Вториот материјал за опсервација е природата. И навистина заслужува. Природата е едно од нештата што не смее никој и никаде да го заборави. Макар што морам да принзаам дека во последно време е запоставена од страна на уметноста, но затоа ми е мило што луѓето ја посетубваат и стапуваат во комуникација со неа.
Примери можеме да редиме до сто и една и назад. Ама, сега е е време за политиката. Навистина, порано таа не била некаков огромен предмет на опсервација од страна на музиката, но затоа тогаш доминирала во литературата или во сликарството. Демократијата, пак, си го направи своето. Движејќи се на работ на анархија, таа дозволува секој да си каже што има, памакар сето тоа да звучи крајно вулгарно, а во некои сегменти и простачки. Но, тоа е и поенатата на демократијата во музиката - секој си има свој начин и бира средфства за изразување што нему му одговараат. Згора на тоа, кога политиката има право да и „упаѓа во збор на музиката„ таа мора да реплицира, бидејќи тоа е нејзиното демократско право. Башка, сите пликања по политиката и политичарите се мошне добар вентил за ослободување од прозаичните фрустрации на човекот. Е, токму тука е и оправдувањето на политички ангажираната музика: таа му служи на човекот, а тоа е и нејзината основна функција.
Јас продолжувам да го слушам Едо Маајка, иако некој можеби ќе каже дека навистина правам турлитава со изборот на музиката што ја слушам, но сепак сум космополит, специјалност ми се варијациите, варијантите и варијабилите.

3 Comments:

  • Здраво моето име е nakisha Сакам сите да ми се придружите за да му се заблагодарам на овој човек за враќање на мојот дом со мојот екс-сопруг кој ми ја отфрли за друга жена 5 години. Отпрвин никогаш не верував дека ДР ОГУДУГУ ќе може да ми помогне да ја вратам мојата ЕХ-ХУСБАНД од оваа друга жена, но бидејќи сè уште го сакам и му треба во мојот живот .. работам и следам настава на DR OGUDUGU и ме изненади што по 3 Денови на фрлање на магија и работа со ДР ОГУДУГУ, мојот ЕХ-ХУСБАНД ме повика да простам и да заборавам на сè што ми направи за мене дека сè уште ме сака ... сега јас и мојот сопруг се полни заедно и ние сме многу среќен со нашиот нов живот ... сите благодарение на ДР ОГУДУГУ за одличната работа што ја има направено за мене .. ветувам дека секогаш ќе ја споделам неговата добра работа со целиот широк свет и ако некое тело е надвор, поминува низ какви било тешкотии во врска љубезно контактирајте го преку е-пошта: drogudugusolutionspell@gmail.com
    Тој, исто така, специјализираат за следните проблеми
    (1) Ако сакате вашиот екс назад.
    (2) ако секогаш имате лоши соништа.
    (3) Сакате да бидете промовирани во вашата канцеларија.
    (4) Сакате жени / мажи да трчаат по вас.
    (5) Ако сакате дете
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го врзувате вашиот сопруг / жена да биде
    твое засекогаш.
    (8) Ако ви треба финансиска помош.
    (9) Хербална заштита.
     контактирајте го DR OGUDUGU преку неговата е-пошта за вкупно решение drogudugusolutionspell@gmail.com

    By Blogger nakisha, at 11:04 претпл.  

  • Г-н Бенджамін падышоў і вышэй за свае патрабаванні, каб дапамагчы мне з маёй пазыкай, якую я выкарыстаў, каб пашырыць свой аптэчны бізнес, яны былі дружалюбнымі, прафесійнымі і абсалютнымі каштоўнымі камянямі для працы. Я рэкамендую ўсім, хто шукае крэдыт, звяртацца. Lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... +19893943740.

    By Anonymous Анонимен, at 2:20 претпл.  

  • Неверојатно сведоштво за магионичар кој ми го врати сопругот. Среќно сум оженет со прекрасен и грижлив сопруг со две деца. Пред седум месеци се случи многу голем проблем во моето семејство, помеѓу мене и мојот сопруг. толку страшно што го однесе случајот на суд за развод. рече дека никогаш повеќе не сака да остане со мене и дека повеќе не ме сака. Така тој се спакуваше од дома и ме натера мене и моите деца да поминеме низ силни болки. Се обидов со сите можни средства да го вратам, по многу молење, но безуспешно и тој потврди дека ја донел својата одлука и никогаш повеќе не сакал да ме види. Така, една вечер, додека се враќав од работа, сретнав еден мој стар пријател кој го праша мојот сопруг. Затоа ѝ објаснив сè, па таа ми рече дека единствениот начин да го вратам мојот сопруг е да посетам магионичар, бидејќи и таа го стори тоа за да го врати својот љубовник. Потоа го следев нејзиниот совет и таа ми даде контакт со DR WALE WhatsApp :+2347054019402. веднаш му испратив на Д-Р Вејл порака на WhatsApp и му кажав за сите болки и неволји со кои се соочувам. Д-Р Вејл ми рече да не плачам повеќе и дека го користам, опушти ми го умот. По многу дискусии со Д-Р Вејл, платив за сите материјали и предмети потребни за да се изведе магијата, а магијата ме увери дека ќе го вратам мојот сопруг за една недела. Каква неверојатна изјава!! Затоа, тој зборуваше со мене и ми кажа сè што требаше да направам. Потоа, следната недела беше толку изненадувачки што мојот сопруг кој не ми се јавуваше во последните седум месеци ми се јави за да ме извести дека се враќа. Толку неверојатно!! Така тој се врати во куќата со многу љубов и радост и се извини за својата грешка и за болката што ја предизвика на мене и на моите деца. Потоа, од тој ден, нашата врска сега беше посилна од онаа како што беше порано со помош на DR WALE. Ќе ве советувам да контактирате со DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 или е-пошта: drwalespellhome@gmail.com

    By Blogger Anonymous, at 10:02 претпл.  

Објави коментар

<< Home